Beachclub Perry’s in Zeeland kan NU open!

Beachclub Perry’s in Zeeland kan NU open en hoopt dat ze ook weer snel open mag!

Scharendijke, 22 april 2020 – Beachclub Perry’s in Scharendijke (Zeeland) kan nu open! Er is gehoor gegeven aan de 1,5 meter-maatregel van de overheid door over het gehele terras (nu teruggebracht tot 60% van de zitplaatsen) en binnen in het strandpaviljoen transparante schermen te plaatsen (binnen zijn de zitplaatsen teruggebracht tot 50%). Ook zijn desinfectie-eilanden aanwezig en zijn er lijnen uitgezet om de gasten te wijzen op de vereiste looprichting.

Qua hygiëne wordt er ook nu alles aan gedaan om zo veilig mogelijk te kunnen werken. Aan alles is gedacht: de menukaart kan met een QR worden ingelezen en bestellingen worden aan tafel op 1,5 meter persoonlijk opgenomen. Dames kunnen gebruik maken van de toiletten binnen en de buitentoiletten zijn beschikbaar voor de heren. Collega’s hebben een eigen toiletvoorziening. Het team bespreekt bovendien vrijwel dagelijks nieuwe ideeën om uit te werken.

Het “zoute” water staat inmiddels wel tot aan de lippen …
Beachclub Perry’s is begin 2019 veranderd van eigenaar en daarmee is het van belang dat de omzet zo gauw als mogelijk weer in de buurt van het geprognotiseerde peil komt.

Walter Bien: “uiteindelijk hanteren wij maatregelen op eenzelfde wijze als de super- en bouwmarkten, die wel door mogen draaien. Onze gasten kunnen dus op een veilige wijze genieten van ontbijt, lunch of diner. Maar alleen in samenwerking; ook zij moeten begrijpen dat ons mooie horeca-vak door de Corona-situatie enorm is veranderd”.

Hoe gaan we vervolgens om met strandbezoekers? Het is belangrijk dat de overheid gaat voorzien in extra toiletvoorzieningen en vergunningen verleent voor een kwalitatief (tijdelijk) strandterras. Om te komen tot oplossingen kan de overheid bovendien in overleg treden met ons, via onze lokale Vereniging Strandpaviljoenhouders Schouwse Kust (VSSK), Koninklijke Horeca Nederland en Strand Nederland.

Een kanttekening maakt Walter Bien daarbij “ik besef dat de situatie zeker niet voor allecollega-ondernemers hetzelfde is. Het is inmiddels een kwestie geworden van bedrijfsmatig overleven, daarbij hebben we elkaar hard nodig, want het zijn zware tijden voor onze branche. En niet alleen voor onze branche … We hebben iedere vorm van (overheids) steun daarbij nodig.”

[ngg src=”galleries” ids=”73″ display=”pro_horizontal_filmstrip”]

over Beachclub Perry’s

Het bedrijf Beachclub Perry’s is een topspeler aan de Zeeuwse kust op het gebied van restaurantbelevenis. Het bedrijf biedt haar gasten een vakantiegevoel op het strand, ondersteund door een uitgebreide keuze van wereldse gerechten in een menukaart met humor, waar duidelijk
aandacht aan wordt besteed. Er is bovendien een zorgvuldig samengestelde wijnkaart en een klimaatkast met de mooiste wijnen en champagnes. Op het loungedeck zijn een vijftal loungebedden met parasol beschikbaar voor exclusief genieten (verhuur per halve of hele dag).
De kernpunten van Beachclub Perry’s zijn: kwaliteit, smaak, professionaliteit, service en prijs. Al meer dan 25 jaar verzorgt Beachclub Perry’s dagelijks lekkere gerechten en dranken, maar ook feesten, zakelijke evenementen en huwelijken voor gasten die zich thuis voelen aan de Zeeuwse kust. Gevestigd in Scharendijke is Beachclub Perry’s normaal gesproken geopend gedurende alle seizoenen.